16 Oca 2011

Yorum-sizsiniz!

,
Ben evimde üşümüyorum çünkü doğalgaz var...

Ben dışarıda da üşümüyorum çünkü, eldivenim, şapkam, botum, montum, kazağım var...

Ben rahat rahat kitabımı okuyabiliyorum...

Rahat rahat düşüncemi ifade edebiliyorum...

Rahat rahat yapabiliyorum her şeyi ama her şeyi...

Rahat rahat annemin yanına gidebiliyorum...

Babamın yanına gidebiliyorum...

Kız Ya da erkek kardeşim yanına rahat gidebiliyorum...

Nişanlımı Ya da sevgilimi rahat rahat görebiliyorum...

Bu anlattıklarım bu ülkenin her hangi bir yerinde “fakir” olarak yaşayan her hangi birisi için çok “zor...” hem de çok...

O halde neden onlara bir el uzatmayı düşünmüyorsunuz?

Hiçbir şey göndermediğinize göre düşünmüyorsunuz...

Madem düşünmüyorsunuz o halde nasıl oluyorda sorduklarında “bizi diğer canlılardan ayıran en önemli özellik aklımız” diyebiliyorsunuz?

E o halde Yorum-sizsiniz?!


ÖKDER KURUCU ÜYESİ

VOLKAN KAHYALAR

0 yorum to “Yorum-sizsiniz!”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates