10 Ağu 2010

Yeter ki bir tarafın olsun!

,
Bu gün bir türlü bulamadığım ilk işimi bulmak için Atatürk havalimanına gittim. Tabi oraya gitmek için 2 araç değiştirmek gerekli. Malum şehrin bir ucunda havalimanı… İşte bu ulaşım keşmekeşinde metro’ya da binmek zorundaydım. Orada İBB( İstanbul büyük şehir belediyesi)’nin halkla ilişkiler amaçlı bastırmış olduğu dergiyi görüp okumaya başladım.

Derginin arka yüzü hemen dikkatimi çekti. Tam sayfa bir reklam vardı. Bu reklamda büyük puntolarla “Okur yazar olmadan hayatta olmaz” yazıyordu. Merak ettim detaylara baktım. Şöyle yazıyordu: “Görme, işitme ve ortopedik engelliler için ücretsiz, yatılı okuma yazma kursu başlıyor. Kursa katılanlardan ulaşım dahil tüm masrafları MEB tarafından karşılanacaktır.

Siz de çevrenizde ki veya ailenizde ki yetişkin engelli vatandaşlarımızın eğitimi için bize ulaşın hayatta kalmalarına birlikte destek olalım.

Ayrıntılı bilgi için: 0212 444 60 00”

Bu proje beni çok mutlu etti. Harika bir proje bu dedim kendi kendime ancak sponsorlar dikkatimi çekti. Medya ana sponsorları sadece : Atv, Sabah’ken; medya sponsorları Yeni şafak, Vakit, Star, Kanal 24’tü.”

Bildiğiniz üzere bu basın organları belli bir tarafın basın organları. Asıl sorunda burada çıkıyor.

Aslında ben her ne kadar cevabını biliyor olsam da birkaç sorum olacaktı…

1- Neden sadece bu basın organları destek veriyor?
2- Diğer basın organlarına bu konu hakkında bilgi verilmedi mi? Verildi ise kabul edilmedi mi?
3- Bu soruların cevabı her ne olursa olsun bu durum ayrımcılık değil mi?
4- Neden bu böyle olmak zorunda?

Bu soruların cevaplarını dediğim gibi ben biliyorum. Ve son söz olarak şunu söylüyorum: “Okur yazar olmadan hayatta olmaz ama yeter ki bir tarafın olsun!”

VOLKAN KAHYALAR

www.gizlibelgeler.azbuz.com
www.birmilyonkalem.com
www.blog.milliyet.com.tr
www.volkankahyalar.blogspot.com
www.ulusalgundem.net

0 yorum to “Yeter ki bir tarafın olsun!”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates