9 Eyl 2010

Huyum kurusun!

,
Ben abartıyorum...

Hemde çok abartıyorum...

Ne yapayim yapım bu...

Yakında görürsünüz özelleştirilmeyen yapıları siyasi emellerine alet etmeye başlar bu iktidar...

Mesela, “Bize oy verin” tabelaları asıp , pankartları germeye boğaz köprüsünü de eklerler...

Sonra da pişmiş kelle gibi sırıtıp “e özelleştirilseydi böyle olmazdı!” Derler...

Çok abarttım değil mi?

Bakın ne anlatacağım...

İktidarın atadığı ÖSYM başkanı, KPSS deki kopya skandalı için “bizim haberimiz yok” deyip tüm sorumluluğu üstünden atmadı mı (hesapta) ?

Sonra iktidar meydanlara çıkıp referandumu seçim ortamına çevirdikleri yetmiyormuş gibi,

Fişlenmeleri her gün belgelerle ortaya çıkarmak yetmiyormuş gibi “biz fişlemiyoruz” diyorsa...

Engelli vatandaşlara elinden gelen tüm manileri gösterip sonra da engellilere ayrıcalık geliyor deyip tüm bu yaptıklarını unutuyorsa...

Eğer, kendi görüşünedn olmayan sendikacıları elle tutulur her hangi bir şey göstermeden içeri tıkıp “sendikal hak ve özgürlük getireceğiz” diyorsa, eğer Habur krizinde pkk'lıları yerleri belli diye serbest bırakıp ergenekondan yakalanan kişileri ise ne kadar suçsuz olursa olsun, ne kadar tanınmış olursa olsun yerleri belli olmayabilir diye içeri atıp sonra da çıkıp “yurt dışına çıkış özgürlüğü getiriyoruz” diyorsa...

Eğer, 90 küsür yaşındaki adama yargı yolu açacağız deyip, çankaya köşkünde ağırlayıp bu durum ortaya çıkınca da “e o maddenin orada durması yanlış” diye konuyu resmen kıvırıyorsa...

Eğer, basını istediği gibi kullanıp kendini kullandırmayanlara büyük cezalar veriyorsa...

Eğer, ülkede açlıklar, yoksulluklar artıp insanlar açlıktan kendini öldürüyor ancak birileri çıkıp bizde hiç fakir kalmadı diyorsa...

Eğer bir ülkenin başbakanı ben kiracı olarak villada oturuyorum diyor ve villa çocuklarının üzerine çıkıyorsa...

Eğer devlet hazinesi delik deşik olup, cari açık matematik sınırlarını zorluyorken “biz geldik” cari açık azaldı. Diyorsa...

Eğer Tübitak, bilimi; aklı bir kenera bırakıp bastığı dergilerde bile “Allah Allah” diye kafayı buluyorsa...

Eğer Tüik, tamamen iktidarın elindeyken bile veriler kötü gösterdiği halde yorumlarla durumu iyi göstermeye çalışıyorsa...

Eğer esas gündem değiştirip açlık, fakirlik, şehitler,özelleştirmeler,ekonomi unutturuluyorsa...

Eğer bir metre bile olmayan bez parçası esas gündemi kocaman olmuşçasına örtüyorsa...

Eğer “birileri” yargıda kalan kırıntı azınlıkta ki hakimleri, savcıları da yok etmek istiyorsa...

Ve tüm bu saydıklarıma “hayır”diyenler “darbeci” ilan ediliyorsa...

Evet, ben abartıyorum...

İktidar hiç ama hiç abartmıyor...

Ben, hemde çok abartıyorum...

Ne yapayim yapım bu...

VOLKAN KAHYALAR

0 yorum to “Huyum kurusun!”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates