27 May 2010

İki Kadın ( Saçmalama Notları )

,
Hayatta iki kadını sevdim, seni ve annemi.
Annemi, beni dunyaya getirdiği için; seni, beni aşka getirdiğin için sevdim.
Annem hep kahrımı çekti, hiç usanmadan. Sen ise kahır çektirdin hem de hiç bıkmadan.. Anneme bir kez bile olsun 'seni seviyorum' bile demedim. Sana seni seviyorum demekten dilim kurudu.
Annemin gözlerinde hep şefkat, seninkilerde hep ihtiras vardı... Annemin eleri daima başımı okşardı, senin ellerin hep dudaklarımda gezindi durdu.
Yani annem hep gözlerime, sen ise ellerime bakardın.Benim annem beni hep ismimle çağırır, sen hep 'canım-cicim' derdin. Annem bana hizmet etmek için can atarken, sen kendine hizmetten hep zevk aldın. Annem çagırdıgında ya geç gidiyorum yada unutuyorum, ama sen isterken, iki elim kanda olsa bile gelmemi isterdin.. Annem kişiliğim için benimle gurur duyardı. sen beni ayartığın için kendinle gurur duyardın..
Annem geceleri beni hep düşünüyor, ağlıyor üzülüyor. Ama sen 'ruyanda beni gör emi' dersin rahat uyursun.Oysaki annem bir gece bile ruyalarıma girmedi.

Annem beni hayatta atmaz.. ama sen her an başkalarına gidebilir gibi duruyorsun, annem herkesi herşeyi severdi ama sen sanırım bencilsin..
bir yere gitsem annem 'dikkat et yavrum kendine' derdi,Sen ise 'başkalarına bakma he' derdin, 'kimseyle konuşma'!!
Bazen dalardım. Annem 'bir derdin mi var yavrum' der dönerdi etrafımda.. Sen ise 'başkası mı var' diye başımın etini yerdin. Annem bende para gorunce helal mi haram mı diye sorar, sen ise 'hadi çarşıya gidelim çatır çatır yiyelim'derdin.. Sokakta yürürken annem gururundan peşimden gelirdi, Sen ise kibirinden sımsıkı ellerime yapışırdın.. Senin yuzunden anneme kızmıştım. ne kadar aptalmışım.!

sen değişilebilirsin, ame insanın annesini değiştirme gibi bir hakkı yok ki.. Benim doğduğum memlekette anneler hep en önde gelir, anneler baştacıdır, oysaki sen hep annemin önune geçmeye çalıştın gözlerime karşı. Şunu bil ki şımarık kız.. Sen Anneme Gölge Bile Olamassın..!

Annem 'kimseye beddua etme yavrum' demişti bir gün bana. Onun için herşey gönlünce olsundur sana bedduam.
Seni bir zamanlar seven.. Aşkı için kendinden.. nefretler eden.. deliden.. ELVEDA...

0 yorum to “İki Kadın ( Saçmalama Notları )”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates