28 May 2010

Kurtlar vadisi ve artık iyice çileden çıkaran senaryosu

,
Direk konuya giriyorum ne yazcam yaa !
Ya ben bu Ebru denen hatuna uyuz olur oldum abicim ! Yok cidden uyuz oldum! Ya ne güzel izlemezdim bu diziyi nerden bulaştıysam bi daha, ki zaten izleyince de yaptığım tek şey bunu eleştirmek...

Eee bi şimdiki Türkiye'yi mutlu etmek için 1 sene sırtına çık, 1 İsrail bayrağına kan akıt, bi sevindir oooo ondan sonra bi kaç sene daha sırtında taşır seni...

Ya bumuyuz biz ? Doğru olan bu mu ? Bu mu yapılmalı ? Bunlar kimi örnek alıyor ?

Neyse Ebru diye başladık Ebru diye devam edelim. Evet gerçekten kıl oluyorum şu Ebru'ya :) ( Bkz: Ebru - dizideki karakterdir. Kişi ile bi problemim yok)

Bi kere senaristi hiç anlamış değilim. Hatta inanın bundan bi kaç bölüm önce arkadaşıma, sanırım senaristin ciddi bi sağlık sorunu falan olmuş ve işi başkasına yaptırmış demiştim :) ki bana o kadar alakasız o kadar saçma geldiki...

Şimdi neden böyle diyorum: Ebru ki Abdülhey'i vurması, o bölümde ya senarist alkol falan almıştı ya da başkası yazmıştı yani...

Ebru dünkü bölümde kaçması o çocuğu başka bi yere götürmesi... Ya zaten artık konuşmalarından bile kıl kapar oldum. Hani böyle bi düşmanlık uyandırmaya başladı bende... Hani bıraksalar bi kaşık suda... :) Tamam diziyi çok ciddiye almıyorum da bu karakter ölmeli artık. Nasıl toparlayacaklar çok merak etmekteyim, Abdülhey gibi saçma sapan bi dönüş yaprsa şaşmayalım. KVP senarist ve yönetmeni alkol veya ne bileyim farklı maddeler kullanıyor olabilir. Her yeni bölümde önceki bölümü unutmaya başladılar. Bari Lost finali gibi bişey yapsalar da 1 sezon onların saçmalıklarını konuşçağımıza, başımızı kaşıyarak acaba acaba diye düşünedursak... :)

0 yorum to “Kurtlar vadisi ve artık iyice çileden çıkaran senaryosu”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates