4 Eki 2010

AFİYET OLSUN!

,
Ben 3.küprüye karşıyım çünkü, üçüncü köprü trafik için bir çözüm değil aksine daha kötü olmasına yol açacak bir sebeptir! Bunun en büyük kanıtını köprünün bağlanacak güzergahına bakarak anlayabilirsiniz.

Ben 3.köprüye karşıyım çünkü, 2 milyon ağaç yok olacak!

Bu şehrin bir köprüye dahi ihtiyacı yoktu ki 3.köprü'ye ihtiyacı olsun...

3.köprü olması demek tüketim çılgınlığının dolaylı dahi olsa daha çok müşteri geliyor diye daha çok alışveriş merkezi olması anlamına geliyor. Bu da tüketim çılgınlığının daha beter artması anlamına geliyor!

3.köprünün yapılması demek yapılacak köprünün yakınında arazisi bulunan meclisten bazı kişilerin yüksek fiyatlara bu arazileri satması ve dolayısıyla bu köprü yapımından lemalanma durumunun gerçekleştirilmesı demek!

3.köprünün projesine verilen izin ile inşaat firmasının yapmış olduğu yıkımlardan anlaşıldığı üzere yapılan proje bir birini tutmuyor. Ki bu yasaya aykırı!

Her ne kadar karşı olsak da İstanbula bir şekilde yapılmış iki köprü yeterli. Bu 3.köprüye harcanacak masrafı doğuda eğitime ve yeni istihdamlar yaratmaya harcansa terör azalmaz mı?

Bu kadar sebep olmasına rağmen halen “yok kardeşim ben yinede 3.köprü istiyorum” diyorsanız. O takdirde size sizin anlayacağınız dilde bir cümle söyleyeyim. “Havalar ısındığında şöyle güzel bir mangal yakıp, ağaçların altında keyif yapmak istediğiniz takdirde orada o ağaçlar olmayacak! Yani mangalla baş başa kalacaksınız... E o zaman size afiyet olsun!”

VOLKAN KAHYALAR

0 yorum to “AFİYET OLSUN!”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates