23 Eki 2010

Çok kısa...

,
Napalyon bir gün bir savaşa girer. Ancak bu savaşı kaybeder.

Hemen bu vaziyetin sebebini öğrenmek için komutanını çağırır.

“Neden savaşı kaybettik?” Diye sorar.

Komutan: “Efendim üç sebebi var.” Deyince

Napolyon hemen meraklanıp sorar: “ Nedir bu 3 sebep?”

-Efendim, birincisi topumuz bitti...

Napolyon, komutan daha 2. sebebi söylemeden hemen araya girer.

Ve şöyle der: “Tamam o zaman diğerlerini anlatmana bile gerek yok...”

...

Ben bu hikayeyi neden anlatıyorum?

Çünkü, Avrupa'nın yahut gelişmiş her hangi bir ülkede yapılan her hangi bir “yanlış” hareket sonucunda hükümet yahut vekil istifa ederken, başta iktidar olmak üzere bizde her kim olursa olsun böyle bir şey yapmıyor...

Ancak “lafa gelince” birileri çıkıp “Avrupa'nın terbiyesizliğini aldık. İlimini bilmini aklını değil” demesini gayet iyi biliyor...

Kim olduğunu söymeyiceğim çünkü sizler kim olduğunu gayet iyi biliyorsunuz...!

Bana kalırsa tek bu sebep bile “birilerini” sevmemem için yeterde artar bile...

Aynı Napolyon'un “diğerlerini anlatmana gerek bile yok” dediği gibi...

Not: Bir tarafın “elemanları” bana çıkıp neden sevmiyorsun daha açık anlatır mısın?” Diyebilmelerini engellemek için eski yazılarımı okumalarını tavsiye ediyorum. Çünkü kimse kusura bakmasın o “birilerinin” yaptığı hataları bir yazıda sayacak kadar vaktim yok...

Bilmem anlatabildim mi?

...

VOLKAN KAHYALAR

0 yorum to “Çok kısa...”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates