31 Tem 2010

Özalcılar, "bu ne yaman çelişki böyle?"

,
Her zaman olduğu gibi şimdiden de “sözde gündemi” darbeler…

Hayır, gerçekten bir şeyler yapılsa yanmayacağım…

Ben artık iktidarın sığındığı, “darbecileri yargılayacağız!” Palavrasından bıktım usandım artık! Artık anlayın Türkiye’m. “Dava zaman aşımına uğruyor.”Bu yüzden hiçbir şey yapılmayacak!

Bu konuyu başka bir yazımda anlatmıştım. Ancak daha başka bir yazımda da anlatmak istiyorum.

Her neyse…

Benim konum bu değil…

Benim konum: “Sivil darbeyi görmeyen ancak sadece kafayı askeri darbe ile bozmuş olan sözde milliyetçiler, sağcılar , solcu liberaller, dincilerin sevdiği hatta ikinci Atatürk dedikleri “Turgut Özal”dır.”

Takdir edersiniz ki Turgut Özal’ın yaptıkları ile yapmadıkları apaçık ortadadır.

Ancak benim konum bu da değil…

Benim konum: “Darbe konusunda Turgut Özal’ın takındığı tavırdır.”

Bunu anlatma gereğim o sözde “darbe” karşıtlarının , asıl darbeye o neredeyse ayaklarını öpeceğiniz Özal’ın destek verdiğini ispat etmektir…

Son günlerde darbe tartışmaları sürüp gidiyorken yardımcılığını “Kemal Yamak’ın yaptığı Turgut Özal’a” bazı kesimler (ki isimlerini yukarıda saydım) demokrasiye katkılarından dolayı teşekkür ediyor!

Bu ne yaman çelişkidir!

Neden mi?

Açıklayım…

O hep darbe konularında bahsi geçen hatta kimi kesimlerce, “o hapishanede Allah yok” dedikleri Diyarbakır cezaevi’nin sıkıyönetim komutanı kimdi biliyor musunuz?

“Kemal Yamak…”

Kemal Yamak, Evren’in isteğiyle bölgeye gönderildi.

Sıkı yönetim komutanı olarak Kemal Yamak vahşetin bir numaralı sorumlusudur!

Kemal Yamak, emekli olduktan sonra Turgut Özal’ın başbakanlık danışmanı olarak atandı!

Sonra Çankaya’ya Özal çıktığı zaman Kemal Yamak’ı cumhurbaşkanlığı genel sekreterliğine getirdi!

E ne mi olmuş?

Şöyle diyeyim…

Hani Özal demokrasiye saygı duyuyordu ya… Madem öyle Evren ile birlikte baş zanlılardan yer alması gereken Yamak, ne oldu da Özal’ın yardımcılığını yaptı?

Başta da sorduğum gibi…

Bu ne yaman çelişki?...

Not: Darbenin 29.yılında Hasan Celal Güzel televizyona çıkarak 12 Eylül darbesine nasıl yiğitçe mücadele verdiklerini söylemişti. E haklı adam(!!)

VOLKAN KAHYALAR

0 yorum to “Özalcılar, "bu ne yaman çelişki böyle?"”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates