29 Tem 2010

Pitbul ve TBMM ilişkisi...

,
Bilindiği gibi, TBMM’nin “insanlar zarar görüyor, harekete geçin” talimatıyla İç işleri, Çevre ve Tarım bakanlıkları; pitbulların toplanması için harekete geçti.

“ee ne olmuş yani?” Demeyin…

Anlatayım…

Bu ülkede pitbul’ların kaç insan öldürdüğünü biliyor musunuz?

Zannetmiyorum…

Neden bilmiyor musunuz?

Çünkü, istatistik yapanlarda bilmiyor ki siz bilesiniz…

Bunu nereden mi çıkardım?

Kendi çapımda ufak bir araştırma yaptım efendim…

Ve sonuçta işte böyle çıktı…

Ortada ne kadar zarar verdiği bilinmeyen bir durum için TBMM önlem alınmasını istiyor.

Ama…

Ortada terör gibi ne kadar zarar verdiği belli olan yani 1984’ten bu yana 41.828 cana mal olan büyük bir olay için yani düpedüz “katliam” için sadece iktidarın “açılım” adıyla yapmış olduğu “sözde” önlem alınıyor. Onu da muhalefet partileri öneri sunmadan sürekli eleştiriyor…

Bu nasıl iştir?!

Yani, bir hayvana verilen önem bir insana verilmiyor!

Ne meclis ama…

“Anlatılmaz yaşanır” boyutunda…

Aslında bana kalırsa pitbul’ların değil bu meclisin toplatılması lazım…

Hem de toplanırken meclistekilerin kaçmalarını engellemek için: “Nerede olduklarını ihbar edene büyük pala ödülleri konması lazım!”



VOLKAN KAHYALAR

0 yorum to “Pitbul ve TBMM ilişkisi...”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates