6 Haz 2010

Ebru Öldüü Yuppi ! :)

,

Ben demedim mi bu rol bu diziye gitmiyor diyeee :)

Ahh ahh senarist yönetmen olacak adamdık da... Neyseeeee...

Burada demiştim ki Ebru olmuyor, bu diziye bu karakteri kazandıramazsınız. Çünkü daha bundan kaç bölüm önce ipin ucu kaçmıştı. Bir şekilde yok olması gerekirdi. Neyse sonunda oldu ohhhh :)

İskender amca gitti ama ;(  Olsun napalım kaderde ( senaryoda ) ne varsa o olurmuş. Üzülmek neye fayda :)

Ki dikkat ediniz final bölümünün fragmanı dahi çıkmadan ben bu karakter için '' öldürün gitsin '' demiştim...

Demedim mi İbrahim...

Dediniz Fikret Bey :)

Ha bu arada aramızda kalsın da Necati Şaşmaz ile ilişkisine son verince amcası mı dayısı mı dayanamamıştır bence :) Ya sevecen ya ölecen Ulenn :)

0 yorum to “Ebru Öldüü Yuppi ! :)”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates