7 Haz 2010

İHH haberleri ile ne gizlenmek isteniyor?

,
İki gün önce Barzani, Türkiye dış işleri bakanıyla görüşmeye geldi.

Barzani’nin P.K.K. olduğunu söylemeye gerek var mı? Zannetmiyorum…

Ancak basın, bu görüşme öncesi olan İ.H.H. gemisine saldırıyı haber yapıyor.

Tamam yapmalı bir şey demiyorum. Ama on haberden sekizi bu olunca ben bu durumda bir halt olduğunu düşünmeye başlıyorum…

“Çıkar ağzında ki baklayı” dediğinizi duyar gibiyim…

Açıklayım…

Arkadaşlar, basının ne kadar ahlaksız olduğunu hemen hemen gündem olan tüm yazılarımda anlatıyorum. Sürekli de anlatmaya devam edeceğim…

Ne zaman basın bir şeyi fazlaca gösterse o zaman gündem başkadır. Bunu nereden mi çıkarıyorum? Çünkü bu durum klasik psikolojik savaş taktiğidir.

ABD’nin psikolojik savaş ustası olduğunu düşününce bu durum daha net ortaya konuluyor.

Peki bu haberin altında ne olabilir?

Tarafsız olursak eğer tamam doğurdur, kabul ediyorum. Siviller öldürüldü. Bir yardım gemisine saldırıldı. Uluslar arası karasulara girildi vs.

Ama…

Şunu sakın unutmayın, kafanıza göre kimseden izin almadan yardım yapamazsınız. Yaparsanız sonu hüsran olur. (Ki daha ülke içindeki bir kitap yardımında bile gerekli mercilerden izin alınıyor. Gerisini siz düşünün)

Devletin biri çıkıp “hop kardeşim ne yapıyorsun sen?!” Derse hiçbir şey diyemezsin! Ayrıca, savaş halinde olan bir yerde savaşın hukuku geçerlidir!

Bunun yanında bir taraftan “one minut” çekip, “sizler savaş suçlulususunuz, sizler katilsiniz” deyip diğer taraftan hiçbir şey yapmayacak ve hemen sonra bir yardım gemisine destek vermeyip vurulduktan sonra destek vereceksiniz! Var mı böyle bir şey!

Şimdi gel de şüphelenme! “Bu hareketlerin oy kokan hareketler olduğuna…”

İşin gemi boyutu haricinde başbakan geminin yardımının gideceği yeri “Hamas ile P.K.K.” arasında fark var diyerek Hamas’a gideceğini belirtmiş oldu.

Peki kim bu Hamas?

İslam devleti kurmak için İsrail’e saldıran hem de Filistin’in kendi parasıyla kendi toprağını satmış olduğu yerde bu İslam devletini kurmak isteyen bir örgüt.

Yani…

Hamas ile P.K.K. arasında bir fark var o da bir i Kürtlüğü savunuyor biri İslam Devletini….

P.K.K. Kürdistan’ı kurmak için uğraşıyor. Ki kendi topraklarımızda…

Hamas da İsrail’in topraklarında İslam devletini kurmak için uğraşıyor…

Dün televizyonda ki bir haber kanalının programında AKP’li aydınım diye geçinin bir şahıs diyordu ki: “ Hamas, terör örgütü değildir. Neden? Çünkü Hamas demokrasiyle gelmiştir.”

Şimdi soruyorum:

PKK’nın uzantısı BDP’de seçimle gelmedi mi? O zaman siz bunu da terör örgütü kabul etmiyorsunuz!

Yani sizin amacınız PKK’yı meşrulaştırmak mı?

Sayın başbakanın Barzani geldikten sonra Hamas’ı savunmasının sebebi bu mu acaba?

Gerçi bu soruyu sormaya gerek yok çünkü: “ Demokratik açılım ayağına Habur’dan giriş yapan teröristleri serbest bırakarak (ki bizim gelmemizi Apo bey istedi, hiç pişman değiliz demesine rağmen) P.K.K.’yi meşrulaştırmamış mıydı?

Yada bu teröristlere ödül vererek meşrulaştırmamış mıydı?

Veya

Gazilerin sakatlıklarını gidermek için ortopedik eşyalara gaziden para alarak meşrulaştırmamış mıydı?

Yahut,

Çeşitli operasyonlanlarla askerleri sindirmeyle meşrulaştırmamış mıydı?

Daha sayım mi?

Bence yeterli…



Ama şurası aşikar önceki AKP’nin önümüzdeki seçimlerde olmayacağına dair teorim güçleniyor.

Bunlardan bir ispat daha dün yaşandı Fetullah Gülen, “İsrail’in gemi olayında haklı olduğunu söyledi”

Peki Fetullah Gülen kimdir? ABD’dir. ABD kimi koruyor? İsrail’i…

O zaman bu destek de şaşılacak bir şey yok…

Ama asıl şaşırmamız gereken Cemaatin destek verdiği partilerin başa gelirken (ki AKP’de de aynı durum oldu.) şimdi İsrail konusunda desteğini çekmesi ancak AKP’nin halen İsrail’e rest çekmesi…

Bakalım ileride haklı olduğumu başka hangi hadisler gösterecek….

VOLKAN KAHYALAR

1 yorum:

  • 7 Haziran 2010 14:06
    1Fikir says:

    Ben de sizin gibi düşünmekteyim ve gerçekten yazınız muhteşem...

    Sıcak savaş zamanlarında bizim saadet meydanlarda milleti toplarken, Deniz feneri filistinli 2 çocuk resmi üzerinden milyon dolarlar kazanırken benim aklımad hep ' acaba bir strateji mi ' diye düşünmek vardı. Nasıl bi strateji diye düşünmeye çalışıyor, etrafıma bakınca da ' yok ben saçmalıyorum sanırım ' diye durdururdum bu düşünceleri. Ama bu yardım konvoyu v.s. artık gerçekten iyice işin kokusunu verdi. Hani zamanında profosyonelce oynanan bu oyundan o kadar çok prim isteyen oldu ki sanırım artık onlar da bi biçim veremedi ve iş bu boyutlara geldi !

    Yazıklar olsun böyle insanlığa...

    Yazınız için tekrar tebrik ediyorum sizi Volkan Bey ...

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates