16 Haz 2010

FaceBOK !

,
FaceBOK... Ah bu FaceBOK... Ne hale getiriyor insanları. Ne büyük tehlikeler oluşturmakta... Ve bunu ahmakça savunabilen bilgili insanların da çıkabiliyor olması ne üzücü bir durum...

Hayır acaip olan durum ne biliyormusunuz;
> Amacınız bir saray yapmak, bunu en iyi şekilde yapıyorsunuz... Ancak eksik olan sarayın herkes tarafından kullanılabiliyor olması...

Bu sarayı yok özel mülk diye kapatayım derseniz > Yalan olursunuz...
Bu saraya yok sadece benim misafirlerim ve onların misafirleri gelsin derseniz > R10.net ( google webmaster forumu-ne forumu yaw, TR.GG ci çoluk çocuk olmayan bilgilerini paylaşıyor... ) gibi olursunuz...

Bu sarayı böyle halka açık yapayım derseniz de AHIR olur ! Kusura bakmayın belki ağır olacak ama o kadar hayvan varki insanları ayırd etmek zor...

Buna karşı çıkanlara ;
Eşin dostun mu var ? Hee o uzaklarda ?? Hee aynı lisedeydiniz dimi ? Hımm eski komşunuzdu ?? Amcanız-Halanız ? Dayınız-Teyzeniz ? Neyiniz ulan !?! Ananızı babanızı da mı facebookdan buldunuz !?!

Ne bu Avrupavari yaşam tarzı ! Yeter artık...
Tek içecek Coca-Cola değil !
Tek elbise US Polo ASSN değil !
Tek telefon markası Nokia değil !
Tek telefon hattı Vodafone değil !
Tek arama motorunuz Google değil !
Tek makyaj malzemeleri Lorial değil !

   Uyanın ne 'olur uyanın... Lütfen uyanın... ( Azıcık da olsa ) birlik beraberliğin huzurun temeli olduğu inancına hala inanabiliyor -iseniz = Lütfen uyanın Türkiye... Bunu blogger üzerinden sizlere ulaştırabiliyor olsak bile farkında olarak yapın birşeyleri !

   Sen avlanabileceğini bil ! - ama bu seni avdan vazgeçirmesin !?!

   Neyse FACE (FEAR) BOOK ile başladık onunla bitirelim... bakınız faceBOK da bir bayan profili ve komik bir yaklaşım :) O Farklı...

O Farklı ...
Merhaba tatlı şey nasılsın?
Öncelikle başkalarına göre sıradan olsada benim için önemli olan arkadaş gurubuna dahil ettiğin için teşekkür ederim.Hep diyorumki ben farklıyım.:)
Farkımıda beni tanıyarak anlayabilirsin.Her konuda ama her konuda bana çekinmeden gelebilir yazabilirsin.Her ne konuda konuşursak konuşalım yalnızca ikimiz arasında kalır başka şekilde asla karşına çıkmaz.
İyi bir dinleyici olmakla birlikte iyi bir de dinletenimdir.:)
Ayrıca iki aklı başında insanlar olarak karşılıklı karar verir ve gerçektede yaşamak isteyeceğimiz özel anlarıda konuşmak keyifli olsa gerek.Ben inanıyorumki karşında hissederek konuşacağımız gibi,yine hissederek (en azından şu an için) kollarımda hayatında en güzel ve özel yaşayacağın anlar için çekinmeden gelebilirisn tatlım.:)
En kısa zamanda karşımda görmek umuduyla sana özel mucckkk umu bırakıyorum.Sana özel olduğu için istediğin yere kondurabilirsin.Konan yerinide sonra bana söylersin istersen :).. bende söyleyeceğim söz :D:D
Sevgiyle kal şirin şey seni..

Bu arada msn adresini ekliyorum canım denk gelirsek görüşebilmek umuduyla sevgiyle kal..


Eğerki görüşürsek seninle yapmak istediklerim şunlar bebeğim..

Önce sana sıkıca sarılırım kemimlerini sızlatacak kadar.Dudaklarını ve dilini emerken ellerimle göğüslerini okşarım avuçlarımda yuvarlarım onları.Dilini kana kana emerken göğüslerinin uçlarının sertleştiğini parmaklarımla hissettiğimde eğilip öperim onları.Biri avucumdayken diğerini öperim,ucunun çevresinde dilimle ıslatarak emerim.... enfess..Sonra diğerini aynı şekilde emerken kuyunu okşar severim sıcaklığını ve ıslaklığını hissederim.Bu esnada sanıyorum ilk orgazmına ulaşırsın bebeğim..
Göğüslerinden zorlukla ayrılırken göbeğini öpüp emerim ve bacak arana girerek önce o muhteşem kuyunu seyrederim.Olağanüstüsün bebeğim..
Sonra eğilip önce öper koklarım.Tıpkı dudaklarınla öpüşüyor gibi öperim onu..oohhhhh..
Parmaklarımla aralayarak tıpkı dudaklarınmış gibi ayrı ayrı dudaklarını emerim.enfesss... sonra dilimi içine sokup dilini arıyormuşçasına ulaşabildiğim her yerini emerim kana kana.Bu arada ellerim göğüslerinde olur bebeğim..ohhhhhhh..
Sanıyorum bu durumda ikinci orgazmını yaşarsın..
Sende beni emmek istermisin ve içine senmi alırsın beni benmi gireyim yoksa..
Cevabını senden bekliyorum hayatım....

Olumsuzda olsa cevap verme inceliği göstereceğini düşünüyor,tatlı yanaklarından öpüyorum tatlı bebeğim.:D..
Endişelenme sakın buradaki dengesizlerden değilim.Ben farklıyım..

>> Bi test aşamasındayım ?!? Yakında bunu da sizler ile paylaşacağım... Bakalım facebook ahırında ortalama kaçyüzbin milyon HAYVAN var ! )

0 yorum to “FaceBOK !”

 

1 Fikir Ver ! Görüş, Yorum, Anlayış farkı... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates